Zëvendësimi i produktit
E DREJTA E KËMBIMIT
Eyebox lejon zëvendësimin e produkteve, por jo rimbursimet. Produktet mund të ndërrohen me një produkt tjetër brenda 14 ditëve nga dita e marrjes së dërgesës, në kushtet e mëposhtme:
- Produkti duhet të jetë i papërdorur, i padëmtuar dhe i paketuar në paketimin origjinal.
- Produkti duhet të ruajë pamjen e tij origjinale.
- Blerësi mund të mos specifikojë arsyet e shkëmbimit.
,
Në rast këmbimi me një produkt tjetër:
- Nëse produkti për të cilin kërkohet një shkëmbim është në magazinë, shkëmbimi do të bëhet.
- Nëse produkti nuk është i disponueshëm, mund të zgjidhet një produkt tjetër me një shtesë të përshtatshme ose rimbursim të diferencës së çmimit.
,
PËRJASHTIM NGA E DREJTA E KËMBIMIT
Blerësi nuk ka të drejtë për zëvendësim në rast të:
- Produkte të dëmtuara për shkak të përdorimit jo të duhur.
,
SHPENZIMET E DENGJES
- Kostoja e kthimit dhe dërgimit të produktit të ri është 120 denarë me TVSH.
- Përjashtim është nëse blerësi merr një produkt të dëmtuar, të gabuar ose të dëmtuar - në atë rast, të gjitha kostot mbulohen nga Eyebox.
PROCEDURA E ZËVENDËSIMIT
- Na kontaktoni në eyeboxmk@gmail.com ose në ndonjë nga mediat tona sociale me një njoftim të qartë të kërkesës tuaj për zëvendësim.
- Dërgojeni produktin në gjendjen origjinale, të ambalazhuar dhe me etiketat e fabrikës.
- Pasi produkti të arrijë dhe të konstatohet se është në gjendjen e duhur, ne do t'ju dërgojmë produktin zëvendësues.
,
SHËNIM
Duke konfirmuar porosinë (duke klikuar butonin "KONFIRM"), ju pranoni kushtet e shkëmbimit.