Zëvendësimi i produktit

E DREJTA E KËMBIMIT

Eyebox lejon zëvendësimin e produkteve, por jo rimbursimet. Produktet mund të ndërrohen me një produkt tjetër brenda 14 ditëve nga dita e marrjes së dërgesës, në kushtet e mëposhtme:

  • Produkti duhet të jetë i papërdorur, i padëmtuar dhe i paketuar në paketimin origjinal.
  • Produkti duhet të ruajë pamjen e tij origjinale.
  • Blerësi mund të mos specifikojë arsyet e shkëmbimit.

,

Në rast këmbimi me një produkt tjetër:

  • Nëse produkti për të cilin kërkohet një shkëmbim është në magazinë, shkëmbimi do të bëhet.
  • Nëse produkti nuk është i disponueshëm, mund të zgjidhet një produkt tjetër me një shtesë të përshtatshme ose rimbursim të diferencës së çmimit.

,

PËRJASHTIM NGA E DREJTA E KËMBIMIT
Blerësi nuk ka të drejtë për zëvendësim në rast të:

  • Produkte të dëmtuara për shkak të përdorimit jo të duhur.

,

SHPENZIMET E DENGJES

  • Kostoja e kthimit dhe dërgimit të produktit të ri është 120 denarë me TVSH.
  • Përjashtim është nëse blerësi merr një produkt të dëmtuar, të gabuar ose të dëmtuar - në atë rast, të gjitha kostot mbulohen nga Eyebox.

     

    PROCEDURA E ZËVENDËSIMIT

    • Na kontaktoni në eyeboxmk@gmail.com ose në ndonjë nga mediat tona sociale me një njoftim të qartë të kërkesës tuaj për zëvendësim.
    • Dërgojeni produktin në gjendjen origjinale, të ambalazhuar dhe me etiketat e fabrikës.
    • Pasi produkti të arrijë dhe të konstatohet se është në gjendjen e duhur, ne do t'ju dërgojmë produktin zëvendësues.

      ,

      SHËNIM
      Duke konfirmuar porosinë (duke klikuar butonin "KONFIRM"), ju pranoni kushtet e shkëmbimit.

      Na kontaktoni